Essimsii06 Ben hamileliğimi bir haftalıkkem fark ettim şimdi karnımda çok şiddetli denmeyecek kadar ağrılar var acaba bebek kese oluşturduğu İÇİN mi bu ağrı sizde de oldu mu bilgi verir misiniz lütfen
Piraye2021 Essimsii06 benim sağ tarafımda sancı şeklinde olmuştu bebek yerleşmeye çalışıyor demişlerdi.
yasemiinorhn Essimsii06 kasık ağrısı oldu bende de ama sen çok küçük fark etmişsin hamile olduğunu dikkat etmen lazım şimdi ani hareketler falan yapmamaya özen göster