Ben başta da size söyledim “ben düşünmüyorum” dedim :) bu tamamen size kalmış bir durum demiştim. Uzun uzadıya da yazdım zaten. Şeker hastalığı genel olarak genetik bir rahatsızlıktır. Çıkmayacağı anlamına tabiki de gelmez. Dediklerime bu kadar karşıyken en önemli tarama testlerini yaptırmakta kararsız kalıp forum açmışsınız. Asıl önemli testleri yaptırıp yaptırmamakta kararsız kalmak daha tuhaf değil midir? Bebeğinizin kromozom eksikliği ya da kalıcı hastalığı konusunda yapılan tarama testlerini bırakıp şeker testinde bu kadar büyük tepki verilmesi ilginç ve şaşırtıcı. Bir önceki mesajımda dediğim gibi siz önce doktorunuzu dinlemelisiniz :) iyi günler dilerim.