gizzzy35 Zuzununannesi01 Merhaba ben ilk gebeliğimi çatlatma iğnesinin 12. Günü öğrendim. Şimdi ki gebeliği de 13. Günü testte evde öğrendim çok silik. Umarım vardır 🙏
Zuzununannesi01 Mizgin2020 Ay inşallah canım ya benim bugün 13.günüm doktor 15 gün içinde kanaman olmazsa kan tahlili ver dedi ne yapsam acaba
derya45 Omay0707 evet var ,ay gözlerim doldu .Allahım nasip etsin canım inşallah .Ben de aşılama sürecindeyim
Omay0707 derya45 ya gurban olurum bide bana sor gerçekten varsa mucize olucak bizim için allahım dua kapımızı acık eylesin ❣️ inşallah allahımın izniyle seninde aşılaman güzel geçsin tutunsun bebiş Ama tavsiye verebilirim kuru ve yaş incir tüket hergün