Merhaba, kayınpederimin koşuyolunda doktor arkadaşı var o eşini erdem hastanesi ayşe doktor da 2 kere doğum yaptırmış gayet memnunmuş bana da orayı önerdiler bana uzak diye ben doğumumu orada yaptıramayacağım ama gidenler memnun tavsiye ederim ☺️Bize de bir doktor tavsiye etti yani.