Biz de 19+6 olduk çok şükür🙏😊kızlar iki adım atınca nefesim kesiliyo gözlerim kararıyo bayılacak gibi oluyorum. Dinlenirsem o an oturabilirsem geçiyo. Yoksa sanırım bayılacağım. Böyle bişey yaşayan var mı? Dışarıya çıkamıyorum. Hiç birşey yapamıyorum. Doktorum baskıdandır diyo 5. Aydan sonra rahatlarsın diyo. Ben de tam tersi ondan sonra ağırlaşıcam diye düşünmüştüm😳