Burcuosman hergün muz iyi geliyor, bir de bol su. Eskiden spor yapardım, ne zaman çok yopun spor yapıp yeterince su almasam kramp girerdi. İki hamileliğimde de aynı sorunu yaşadım. Önceki gebeliğimde bol su tüketebiliyordum o yüzden dAha azdı. Bunda mide bulantı/yanmadan zorla su içiyorum kramplar daha faZla. İçebiliyorsanız su için. Gün içinde aşırı yormayın kendinizi. Uykunuz düzenli olsun. Birde kramp girdiğinde eşim topuğumu kendine doğru çekip parmaklarımı bana doğru ittiriyor öyle geçiyor.