Eşimde sadece vücut kırgınlığı vardı dün de sırt ağrısı oldu test verdi pozitif çıktı bana da geçti sanırım boğaz ağrısı burun tıkanıklığı var çok üzülüyorum 29+5 haftalığım,serklaj olmuştum öksürük olursa ne yapacağım hiç bilmiyorum, kendi evimde de değilim bi süredir annemdeydik, ona da geçmiş midir diye düşünüp duruyorum çok üzülüyorum Allah yardımcımız olsun 😭😭