Kuben çok şükür bitti gitti inşallah sen de atlatırsın bebişim kilo 3.750 doğdu ama boyu uzundu 52cm öyle çok iri bebek değildi zayıfça hatta bebeği çıkardıklarında bu muydu iri bebek dediğiniz dedim doktora 😂 normal doğuma teşvik etseydiniz keşke dedim çatım dar falan değildi bana istemeyeni normal doğuma zorlamıyorum diyor doktor ben ne istemeyeceğim bebek iri diye korkuttu beni üstüne üstlük erkenden de aldı bebeği bebeğim daha da kalırdı beni panik etti boşuna