Wervealparslan Merhabalar ara ara çok gaz sancım oluyor ve çok rahatsız ediyor yaşam kaliteni düşürüyor bu durumu yaşayan varmı? Gaz sorunu ile baş etmenin yoluu 😌😔😔
Nesossssss Wervealparslan ben kendimi bildim bileli çok gazlıyım🙈 ayaklarımı sıcak tutuyorum ve yemeklere kimyon koyuyorum iyi geliyor 🤷♀️
Asyaayaz1 Gebelik döneminde doktorumda kefir içmemi önermişti işe yarıyordu sizde deneyin isterseniz hem bebek içinde sağlıklı 🌸