Gizem_asikoglu1 Kızlar kaç haftalık oldunuz ve nasıl gidiyor hamilelik 🤗 36 haftalığım gece uyku yok ve karnımın altında hep gece sancı var iki günden beri ama gündüz yok sizde durumlar ne
Sinemis35 Gizem_asikoglu1 Durumlar ayni yaa 35 haftaligiz saat ikide uyandim hala ayaktayim kasik ve bel ağrısı nefes alamama 🤭🤭
Semakkk32 Gizem_asikoglu1 37+2 olduk bizde, mide yanmasi beni mahvetti..uyuyamiyorum 3yastik var kafamin altinda ama yok😔 sag tarafima yatamiyorum sag gogus altima bi baski ve agri oluyo..sadece sola dönebiliyorum..🤢🤢🤢 son zamanlar ama uyuyamamak cok kotu
Gizem_asikoglu1 Sinemis35 niye 2 de uyanıyoruz ki bende 2.30 kalktım aynı sıkıntılar bendede var erken doğum belirtisi mi ki
Gizem_asikoglu1 Semakkk32 ne çekiyoruz şu mide yanmasından ya sade soda bide beyaz leblebi çok iyi geliyor canım dene evet uyuyamak cok kötü ilk aylar deliksiz uyurdum ama simdi yok hergun 2 2 buçuk arasi ayaktayım ya alarm kurmuş gibi
Sinemis35 Gizem_asikoglu1 inşallah değildir ya bence vücut doğum sonrası için kendini hazırlıyor sürekli uyanıp emziricez diye🤭
Semakkk32 Gizem_asikoglu1 sade soda ictim,süt ictim ama nafile🤢🤢resmen yemek boruma kezzap dökülüyo gibi..Allah yardimcimiz olsun
Gizem_asikoglu1 Semakkk32 Allaha şükür benim biraz hafifledi 2 günden beri Allah yardımcin olsun çok kötü bisi ya