Melekokty Kızlar merhaba uyuyodum ağrıya uyandım turşu yiyerek geçmesini bekliyorum çok değil hissediyorum ağrıyı sadece hafiften 20+1 haftalık hamileyim var mı böyle bir durumla karşılaşan
Zehrayenianne Melekokty o haftalarda ağrı pek olmaz geçmezse bir doktora görünün ☺️ İnşallah geçer 🙏🏻
osm Melekokty benide uyku tutmuyor her zaman hareketinden uyutmazdı bugünse hareket etmiyor korkudan uyuyamıyorum kalkıp turşu yiyeyim bari 😂
Melekokty Zehrayenianne enfeksiyonum var ondan diye düşündüm yine de panik yapmak istemiyorum kötü bişey düşünmeyeyim sabaha karşı Allah korusun
Zehrayenianne Melekokty kötü bişey değildir inşallah zaten bebek rahme yerleşiyor rahim kaç katı büyüyor normal de olabilir ama şiddetlenirse dikkat edin🙏🏻