Kader112 haftaya girdik, daha da gelmeye niyeti yok gibi minik Kızımın.. kız bebek erken gelir diyenlerrr :) strese girdim ister istemez. Herkes daha doğmadı mı, doğuramadın mı diye soruyor.. Normal doğum planlıyoruz. Geçen hafta 38. Hafta 3.500 gramdı. Doktor geçen hafta Bol bol yürüyüş yapıp, merdiven çık doğum kendiliğinden başlasın. Suni sancı vermeyelim dedi. Elinden geleni yapıyorum ama bana mısın demiyor.. Sizde durumlar nasıl?
Merveucar Kader112 bizde 39+1deyiz şuan sancı çekiyorum hastanede geri gönderdi bekliyoruz sabah olsun diye kızlar nazlı oldu gelmiyorlar
zeytinkiz Kader112 Beni anlatmışsınız 😄 Bende 39 a girdim 38.haftada 3700 Dü bebek devlet hastanesine gidiyorum nst giriyorum ne sancı ne belirti hiç bişey yok bebegın keyfi gayet yerinde bıraksan 9 ay daha kalacak içerde 😄 hurma yiyiyorum hareket ediyorum ki 9 ay hiç hareketsiz kalmadım sıcak duş falan yok yani belirti salı günü gidicem tekrar bakalım hayırlısı beklemedeyiz. 🥴
babymom16 Kader112 bende 39+2 yim şuan evde hazırlanıyorum 7:45 te sezeryan olcam bebek kilolu olduğu için nolur dua edin çok korkuyorum 🥺
Kaderberatmelek Kader112 bende 39+5 haftaligim en ufak bi belirti yok ne açılma.ne sancı ne başka bise doktor 1 eylüle kadar dogurmassan gel dedi bakalım kontrole gidince durum ne olacak normal doğum düşünüyorum ama benim ki de 1hafta önce 3540 gramdi doktor 42 haftayı bekle diyecek diye korkuyorum kilo alırlarsa nasıl normal doğum yaparız 😏kontrole gittiğim gün eğer isteğe bağlı suni veriyorlar sa başlatın doğumu diyeceğim
Kvsraykt Kader112 bende 39+1 im kız bebek beklşyoruz oğlum 40 haftada geldi 39+5 de nişan gelmişti hiç belirti yok çok yukarda bebiş bende ssvd adayı olduğum için suni sancı imkanım olmayacak bu yüzden kendi başlaması şart spor squat yer silme yapıyorum ama yok yani geçen hafta 3 kiloydu doktor iyi dedi bu kilolarda olması çünkü gebelik şekeri var ne olacak bilmiyorum
Canannn123 Bizde 39+3 üz,bizdede tık yok. Ama oğlumun babası gibi dakik olacağını düşünüyorum 🙈🙈Zamanında gelip,bir sıkıntı olmazsa normal istiyoruz 🥰
iremgoksel Kader112 Bizimde 39+1 henüz bir belirti yok kızlar fazlasıyla nazlı çıktı anlaşılan 🙈 Doğuramadığım için strese girmeye başladım.. Sağlıkla gelsinler de miniklerimiz inşallah 🙏🏻 Beklemeye devam mecburen🥰
_Masal_ 39+6 haftadan selamlar bizim kızda nazlı çıktı 😬 yalancı sancı bile yok, karnımda düşmemiş öyle diyorlar. Bakalım ne zaman gelecek küçük hanım 🙄