Merhaba kızlar gebeliğin ilk anından itibaren reflü var o kadar çok dikkat ediyorum ki ağız tadıyla yemek yemek mi asla en ufak bir şey bile tetikliyor mide öğütmüyor zararsız şeyler tüketiyorum yesem de sürekli bir hazımsızlık bir lokma bile çok yemişim hissi veriyor bununla nasıl başa çıkıyorsunuz dayanacak gücüm kalmadı hep yumru hissi var ne yapmam lazım bilmiyorum 🥺