Mom54564 3 gündür iki yaşında kızımın ateşi 39 derece ateşi düştü bugün ateşi çıkmadı kolları ve bacakları sadece buz gibi 3 defa durduk yere ağlayıp kendini kastı bilginiz varmı tatil diye uzman Dr da yok
cinardefnemoms Mom54564 geçmiş olsun öncelikle uzman doktor olması şart mı canım acile götürseydiniz bı 3 gün ateş olması pekte iyi değil inşallah hemen iyileşir 🤲🏼
Mom54564 cinardefnemoms acile kaç defa götürdüm serum takıp gönderiyor 3 gün önce uzmman Dr gördü kanında iltihap varmış dedi ilaç yazdı çok korkuyorum birşey olck diye oturduğum ilçede bir özel hastane var oda boş bir yer hiç kimse kolay kolay gitmez oraya
Gull_94 Mom54564 enfeksıyon sureklı dırenclı ates yapar genelde detaylı sekılde baktırın godebılcgınız duzgun bı hastane varsa ıhmal etmeyın kız cocuklarında da ıdara yolları enfeksıyonu kucuk ystan ıtıbaren olabılıyo aklıma o geldı ılk kzıımda da olmstu kusma halsızlık var mı acaba ?
Mom54564 Gull_94 sadece halsizlik nasıl bir korku var içimde kızım kolay kolay hasta olmaz dı inslh birşey yoktur kanında iltihap var
Gull_94 Mom54564 ınsallah yoktur 🙏🏻Sız yınede sureklı gozlemleyın bu tıp atesler bazen anıden yukselıyo gecmıs olsun 🙏🏻
Mom54564 Gull_94 teşekkür ederim 4 gündür gözüme uyku girmiyor başındayım 15 gündür kakasını da 3 defa yapmış ilaç kullandım bitkilsek kulandik faydasız oldu duanızı eksik etmeyiniz