Busraayt doğum yapmadım ama hamileyken apandisit ameliyatı ve serklaj oldum 4 gün kaldım hastanede eşim oğlumu bile getirebildi yanıma girerken hiç bisey sormuyorlar oda da gören hemşireler de bisey demedi babam kardeşim gelip gittiler bi annem kaldı bi gece kardeşim eşim de kaldı