Ykr01 merhabalar, öncelikle hayırlısı olsun. Hemen canınızı sıkıp, moralinizi bozmayın. Kadın doğuma gidip 1 senedir çocuk düşünüyoruz fakat olmuyor. Bütün hormonlarıma baktırmak istediğinizi söyleyin. Eşinizde tüp bebek yapılan bir hastanede üroloji poliklinike gidip aynısını söylesin ve ekstra spem analizi yaptırmak istediğini söylesin. Bunların sonucunu alın. Bir sorun çıkmazsa siz devlet hastanesinde ya da özel bir yerde hsg (Rahim filmi) çektirin. Belki sperm ve yumurta da sorun yoktur sadece yumurtaya giden kanal tıkalı dır. Bunun kararına da hsg filminden sonra varılır. Umudunuzu
kaybetmeyin. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🌸