Tsh hormonu yüksek olunca quatr dan şüpheleniyorlar bende aynısını yaşadım aşırı sinir stres ekstra bulantı kusma iştahsızlık halsizlik yapptı sonra doktora cıktım levatıron 75 mg verdi kişinin ihtiyacı ve değere göre değişiyormuş mg lar benim değerim 7 noktalarda seyrediyordu,hemen hemen 6-7 aydırda kullanıyorum o kadar rahatlattı anlatamam ki zaten bebeğimin gelişimine engel olan bi rahatszlık olduğunu duyunca kesinlikle ertelemedim tedavimi sizde ertelemeyin lütfen yaşayan biri olarak acizhane tavsiyem 🙏🏻☺️