Kizlar 22 haftalik olduk nasipse oglumuz olucak ve isim konusunda kararsiziz. Esim Anıl istedi, ben Koray ismini cok begeniyordum ama o istemeyince Aras yada Kaan olsun bari dedim. Anıl ismi kötü gelmiyor ama tam anlamiyla icime de sinmiyor bir türlü.
Neyse oda olabilir dedi yani suan listemizde Anıl Aras ve Kaan var. Sizce hangi isim daha güzel?
Bu arada forumda görüyorum cogu kisi Aras ismini koymus/koyuyor ama etrafimda hic kimsede yok.