Kizlar geçmeyen şiddetli bel ve karin ağrım var dakikada değilde sürekli olarak iki saat olmuştur 38 haftalığım geçtiğimiz perşembe sancilarim çıkmıştı bu zamana kadar devam etti ama suan belim ve karnim çok ağrıyor doğum belirtisi olabilir mi?
Doktorum bugün yarin doğar son 1 hafta demişti