Anneyim42 ben ılık süt içiyorum üç yudum(neden bilmiyorum ama üç yudum iyi geliyor ) geçmezse biraz daha bekleyip yine üç yudum içiyorum bikaç defada geçiyor yada Gaviskon şurup en hızlı o geçiriyor. Gastritim olduğu için yıllardır herşeyi denedim bana bir tek bunlar iyi geliyor 😞 çok geçmiş olsun 🤲