22anne33 33+5 haftalığım, sol kasığım da şiddetli bi ağrı var ve sırtıma kadar atıyor doğum olabilir miii??
YuvarlanamayanPandaa 22anne33 benım her gece var vajınam kasıklarım agrıyor belim zaten omuriliğim ayrılıyor bu zamanalrda normal deniyır
Yagmuricenkiz 22anne33 pek benzemiyor ama yapılacak en iyi şey süre hesabı yapmaktır. Bakın kaç dakikada bir bu sancı geliyor ne kadar sürüyor. Düzenli şekilde 10 dakkada bir ise Doğum sancısı. Acil hastaneye gidersiniz çünkü erken henüz. Ciğer geliştirici vs yaparlar Doğumu ertelemeye çalışırlar
Esralgk 22anne33 29+5im kassık ağrısı ve ayağıma vurması ile uyanıyorum nasıl insanın canı yanıyor ama bence hesaplama en doğrusu
Nesrinaybars Eğer ne yaparsan yap geçmezse yürüyüş yatıp dinlenme ve gittikçe siddetleniyosa doğum sancısı diyebilirsin