kalpatisi_ evet canım doğru. Benim şekerim var ve hamileliğimin başında uzun süre hastanede kaldım en ufak şekerim oynasa hemen bebeğin klp atışlarına bakıyorlardı. Bende en sonunda eve bu cihazdan almaya karar verdim evde sürekli kendim dinlerim die ama eşim ve annem aldırmadı paranoyak gibi cihazla gezersin diye radyasyon ister istemez var zararlı olduğunu söyledi doktorum fiyatı 350-500 arası değişiyor pahalı onun yerine bebeğine birşey al diyerek vazgeçirildim bende ama ara ara sağlık ocağına gittiğimde bu cihazla kalp atışını dinliyorlar gerçekten duyuluyor ☺️