Benimde iki gündür el ayak bacak karın bölgem kızarıklık ve kaşıntı var 38. Haftadayim doktora gittim bugün gebelik kolestazindan şüphelendi. Kan değerlerim normal çıktı ama safra asidi için yapılan test 3 gün sonra çıkacakmış. Cumayı bekliyorum. İnşallah kötü çıkmaz. Krem verdi onu kullanıyorum şuan.