Esmayllmz_ ay korkulcak bişey yok inanın, dogum çok güzel bişey ben normal dogum yaptım sezeryanı bilemem ama normal dogumda anında ayaga kalktım, dogum esnasında ne yapman gerektigini bilirsen gayet kolay geçer, kendini korkutursan yapamazsın, dogumun her türlüsü zor önce kendini buna alıştır bunu bil daha sonra ne yapman gerektigini araştır youtubedan izle nasıl nefes alman gerekiyo, sancıyı nasıl karşılaman gerekiyo, ıkınma nasıl olmalı