Burcn_Kuzu_26 Merhaba tatlıs anneler 39+5 haftalık hamileyim 2 gün sonra 40 hafta oluyor ama benim kızın gelmeye niyeti yok sizce 41 kadar beklemeliyim yoksa suni sancı veya sezaryen mı olmalıyım 40 hft sonra sakınca olur mu
Elifgoktug1 Burcn_Kuzu_26 41 artıları gören var bekleyin bence zamanı vardır bebisin🙏💓 Suni sancı asla tavsiye etmem normal doğum sancisinin 10 kati diyebilirim hemde bebeği çok yoruyor kalp atışları düşüyor maalesef.. duzenlii yürüyüş yapin 3 6 yada9 sayıları olacak şekilde hurma tüketin her gün. Günde 2 bardak Papatya çayı tarçın çayı adacayi ahududu yaprağı cayi gibi çaylar tüketin be ananas yiyin birde sandalye basindan destek alarak çömelip kalkın yavaş yavaş doğuma yardımcı etkenler bunlar 😊
rabiamustafa Çok beklemek bencede iyi deil arkadaşımın başına geldi 40.haftada doktor haftasonunu geçirelim sancın gelmezse pazartesi alırız dedi malesef kordon dolanmış bebeğe korkutmak deil amacım ama geçte kalmayın derim👀