İyi geceler canlar 🌼Rutin kontrole gittiğim de doktor suyumun fazla olduğunu bunun risk olabileceğini söyledi . Az olmasndansa fazla iyi ama böle fazla giderse erken doğum ya da bebegn saglığı ıcın sıkktı olabcgni dedi . Daha 34+4 gunlük hamileym sezeryan ya da yatış diyor kimi doktor ama bebegm daha küçük ne yapmaylym ne dusuncegımı sasırdm