Bebeğim 2 aylık oldu ve dikkat ediyoruz bir aydır hep başıni soluna çeviriyor internetten bakıyorum boğum egriligi çıkıyor doktor kontrolüne götüreceğiz. Ama olduğunu düşünüyorum çünkü biz sağa ceviriyoruz o sola çeviriyor inatla. Bu rahatsızlık geçici midir internette geçmezse cerrahi vs gibi şeyler yazıyor korktum açıkçası çok. Varmı bu durumu yaşayan?