Deletedmom93428 Kızlar şiddetli bel ağrım var 1 parmak açıklığım var yürü dedi doktor yürüyorum şu an 1 parmak açıklıkla gelip doğuran var mı 😁bu arada akıntım var kanla beraber 🥴
busrasahinn Deletedmom93428 1 parmak 1cm oluyo ben 2 cm le gitmiştim yine seninki gibi kanlı akintiyla sunide aldım 4 saatte doğurdum rabbim sağ salim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😍
Deletedmom93428 Hahahh12 evet canım arkadaşın yürüyüş falan yaptı mı bel ağrısı varmıydı bel ağrımdan ağlıcam
Fatma42fatma 2 santim açıklığm vardı 24 saat içinde ağrılarım yavaş yavaş arttı ve doğurdum Allah yardımcınız olsun. İnşallah kolay Bi doğum olur
herhangibirkullanici Deletedmom93428 bir parmak açıklıkla yatışım yapıldı üç gün doğuramadım sezaryen oldum
Hahahh12 Deletedmom93428 nst de bi kac kez 100 bulmuş sancıları ama geri hemen düşüyormuş bel agrım var demedi hic . Sonra 2 cm oldu açıklığı 2 haftada öyle gezdi . Gecen hafta dogurdu
hepoyleolurzaten Deletedmom93428 İnşallah açılırda bugün doğurursun Edoş, aynı gün demiştik bak ben bugün doooooruyorum 🤭🤲🏻