Arkadaşlar merhaba 38+5im daha 1 saat önce oturduğum yerden kalkamadım. Yuruyemedim.
Vajinada aşırı derecede bir baskı hissettim.
Dokunduğunda ise bebeğin kafasını hissediyordum
Nar çekildim nstde sancı 20lerdeydi.
Ebe bişey yok git bol bol su bu iç dedi
Alttan muayenede etti.
Hicbisey anlamadım arkadaşlar ağrılarım çok fazla ama nstde sancı çıkmıyor nasıl anlicam ben bu bebeğin geldigini gelecegini ya 😏