Malesef bundan 1 hafta önce bu göbek piercing hakkında post açmışlardı kızardı çatladı iz kaldı vs vs diye bende benimkini attım 36+6yım hala takıyorum gayet güzel diye dün bi baktım göbek değilim mahfolmuş yani yok artık ya onca zaman gram bişey olmadı resmi attım geldiği hale bakarmısınız 😌😩 