MinikMucizem23 Bugün 5. Günüm sezeryan olalı dikiş yerinde koku akıntı yok sadece dikiş yerinin sağ taraf daha şiş ve içi katı siz de bu durum oldu mu kızlar ? Çarşamba kontrolüm var
elif_2021 MinikMucizem23 evet oldu canım doktor normal dedi dikişin bittiği yer orası ağrıması ve şişmesi normal dedi benim tam bir ay oldu sonundaki dikis yeri hala sızlar
Seldamm MinikMucizem23 sezeryan olmadim.ama.apandisit ameliyati olmustum.o zaman dikislerum.o sekilde aismisti kizariklik.olmustu.doktorum.ilac v3rmisti ama.dogumda nasil.ilerliyor napiliyor bilmiyorum 😔 cok gecmis olsun zorlqmis olabilir misi?
Senayyalcin MinikMucizem23 Sağ ve sol son kısımlardan düğümlerden dolayı küçük şişlik olabilir bende de vardı
Nigarrezai MinikMucizem23 kızlar 2 defa sezeryan oldum 3 cu insallah 4 hafda sonra sezeryan yeri bir yıl kadar sert olur ve karıncalı gibi korkma hersey yolunda 🥰🥰🥰