Asiyeomur Zeynocemre kimyon çayı canım ama dovulmemis kimyon olucak gaza bire bir.Hem anne için hem de bebek için
Asrinbaby Zeynocemre aci elma yağı aldım ben bebeğim için. Kendime de humana rezene çayı aldım 😊 insallah gaz sancısı çekmez yaa zaten havalar sıcak klimayı da acamicam bebekten dolayı yandım ki ne yandım son gunlerim artik
tgcaty Zeynocemre rezene de iyi ama kimyon daha iyi ben kızım da aktarlar dan tohum alıyordum kaynatıp suda içiriyordum 1 çay kaşıgı fln aşırı gazlı olmasına ragmen rahatlatıyordu bende arada içiyordum emzirdigim için