Ben 25 gün önce enfeksiyon olduğumu öğrendim özeldeki doktorum idarar testi ve idarar kültürü istedi verdim ve bana mantar ve eşinden sana cinsel yolla bulaşan birseyler vs. Dedi doğuma kadar ilişki yasak kesinlikle dedi 18 gün boyunca antibiyotik kullandım gece sadece travozl krem ve bir krem daha verdi kaşınma yanma vs. Hersey geçti derkennnnnnnnn suanda inanılmaz derecede yanıyor ben anlamıyorum arkadaşlar ne bu boyle ya