emiras59 kizimda 35 den itibaren sancim olmaya başladı 37de 2 cm aciklik vardi ve sancim vardi 37+4de 3 cm olmuş ve nstde hiç hareket etmemişti doktorda suni ile başlatalım bebis stres yapmaya başladı gelmeye hazır gelisimide güzel dedi.. suni aldı 2 saat ve sonrasında kizim bi supriz yapti ve acil sezeryana alındım oyle doğum gerçekleşti..
Oglumdada hiç ama hiç sancim yoktu doğum yaptığım gündüz düzenli sancilarim başladı bir anda öyle akşamına doğum oldu 🤗