İstanbul Avrupa olan kızlar yeni açılan başakşehir çam sakura hastanesinde doğum yapan yada kadın doğum doktoruna gidipte memnun kalan varmı acaba
Malum pandemide fiyatlar baya arttığı için doğumu devlette düşünüyorum ama tecrübesizim yardımcı olabilecek olan varmı acaba bilgi verirmisiniz