Öncelikle merhabalar, sağlıkla yavrularımızı kucağımıza almak nasip olur inşallah 🤲🏻 Ben de 35+5 haftalık gebeyim ve bundan yaklaşık bi
hafta önce aynı şeyi yaşadım. Gayet normal ve aktif giden hamileliğim vardı. Bir sabah çok uzun süren bi karın ağrısı yaşadım ve hemen doktora gittim, doktorum izinde olduğu için nöbetçi doktor muayene edip, rahim ağzının 23mm ye düştüğünü söyledi ki o zamana kadar çok iyi gidiyordum. 25 mm altı erken doğum riski. Nst de düzenli ama ciddi olmayan kasılmalar görünce, serum verdiler, yatış istedi ama ben hastane ortamında çok ağlayıp gerildiğim için kasılmalar arttı, kendi doktorumu arayıp danıştım, o da progestan verdi ve evde istirahat etmem gerektiğini, elimizden geldiğince bebeği 37. Haftaya kadar tutmaya çabalayacağımızı söyledi. Bir gece daha sancım oldu ama sakince çok ayağa kalkmadan sabırla yatarak uygun haftaya ulaşacağıma inanıyorum. Yatmak çok zor özellikle benim gibi temizlik ve düzen takıntısı olan bir kadın için ama insan o minik can için yapıyormuş her şeyi öğrenmiş oldum. Siz de inanın ve mutlaka ve mutlaka evde istirahate çekilin. Ben o gün bi saat kadar araba kullanmıştım, manuel, ondan sonra sancı ortaya çıktı. Biraz uzun anlattım çünkü çok ağladım çok demoralize oldum ama olunmaması gerektiğini anladım. Başka anneler de aynısını yaşamasın diye böyle uzun yazıyorum. Şu an sakince dinlenin, yürüyüş yapmayın, elzem olmadıkça evden çıkmayın, bol su ve meyve tüketin ve mutlaka olası bi ağrıda doktorunuza ulaşın. Umarım hepimiz hiçbir aksilik olmadan minik emanetlerimizi kucaklarız 🕊