Minik_kalplim_ Kubra3525 bugün ortamda konuşurken bebeğimin kilosunu söyledim şAşırdılar o kadar olmaz dediler doğmadı daha 🤷🏻♀️
Minik_kalplim_ 1anne2nefes ne kadar olabilir ki ben doğduğu kiloyu demiyorum muayenede çıkan kiloyu dedim 🙂
Kubra3525 Minik_kalplim_ kiloyu kimseye söyleme bence o kadar olmaz falan nazar ederler ben 1 gün önce ultrasona girmiştim küsüratlı bi kilosu vardı hatta herkes eksik çıkıyor söylediklerinden diyordu ama tam tamına aynı çıktı
Emsare 3150 3200 dedi Doktorum doğacağı gün, boyu da kısa 49cm dedi. 3980gram 53 doğdu Diğeri de aynı demişlerdi o da 3800 doğdu boyu söylemedi onda
Kevser99 Minik_kalplim_ 3200 dedi 2860 doğdu erken doğum yaptım birde 36 haftalıkken ama doğumdan 2 gün önce o kiloda gözüküyordu bizde eksik çıktı
Reyhandmrl Minik_kalplim_ üç doktora gittim bu kilo farkı yüzünden . Doktor ve cihazlar arasında 300-400 gram arasında fark olıyormuş . Doğum yapmadım ama korkuyorum bebeğim zaten küçük haftasına göre her doktor farklı kilo söylüyor .
Kevser99 Ozlemzd34 hayır almıyorlar benimkini almamışlardı tabi alınanlar varsa bilemiyorum ama ciğerleri a ile alakalı eğer gelişmişse almıyorlar :)
Kubra3525 Ozlemzd34 tamamen çocugun gelişimiyle ilgili tanıdıgım 35 haftalık dogurdu hiçbişey olmadı 3100 dogmıştu ve gelişimi tamdı
Minnakinannesii Ozlemzd34 kilosu iyiyse almiyorlar. Cevrem de 36 haftalik doğum yapan 2 kişi var bebekler biri 2.800 digeri 2900 doğdu almadilar kuveze