busra1997alpaslan2021 Kızlar ben 3 yasa kadar kullanabileceğim bir araba bakiyorum ilk resimdeki enfazla adam 2bucuk yasa kadar biner fazlasına sığmaz dedi araba çok hoşuma gitti bilemedim
mutluaile11 busra1997alpaslan2021 2,bucuk yas iyi değilmi canım sonra yürüsün zaten en kötü baston var
Zumruduankakusum busra1997alpaslan2021 iki yaşından sonra çok nadir kullandık biz zaten.. 3 bitmek üzere şuan hiç kullanmıyoruz diyebilirim.. Kendisi yürüyor yanımda tin tin 😅
sidika_123 busra1997alpaslan2021 yaa ben kraft lima modeli aldim kabin boy araba gibi de oluyor. Pusetli de oluyor hafifte hem. Ve satıcı 4 yaşına kadar biner dedi bakalim göreceğiz. Bazen tatillerde falan iyi oluyor binmeleri 4 yaşında falan da. Eger gezen bir aileyseniz bence bu modele bir bakın
busra1997alpaslan2021 mutluaile11 dimi yani zaten bende karşıyım awmler de çok görüyorum 4 5 yasa bindiren çocukları ya
mutluaile11 busra1997alpaslan2021 canım ben yurt dısındayım burda 1yasında tek başlatına bisiklet sürüyorlar iki tekerlekli
busra1997alpaslan2021 Zumruduankakusum hangisi güzel peki ilk olan çok begendim e bebekte suan 1300 düşmüş
busra1997alpaslan2021 Emsare yaaaaaa gerçek baya iyi yorumlar var bizim ev yokuş dik hafif olsun istiyorum acaba siz ne aldinz
Mom54544 busra1997alpaslan2021 3.ye benzer gorumcemin var 2 kızı 2 ve 5 yaşlarında geçen seneye kadar yazın ikisini bile bindirmisti büyük kızda kıskanıp binmek istiyodu hep bu sene bindirdi mi bilmiyorum hiç mahallede çıktığı zamanlarda daha bide alt kısmına poşet falan bile koymuştu
busra1997alpaslan2021 yasemin260 yarin gidip bakacağım 1300 dedi telefonda ebebkte bakayim en azından garanti vs. Var letgodan bakıyordum vazgectim
busra1997alpaslan2021 Emsare gııız wallami joie baktım bn aylarca ağır gibi sanki model bu cok kibar kiz indirim var alsana 😀 bugun bakicam bn yataştada bebek yatak indirimde hemde almadysan
Glbnpk busra1997alpaslan2021 ben prego Kullanıyorum çok memnunum. Model de sizin attığınızla aynı galiba. Prego İmpala bizim