Öncelikle bebekleriniz hayırlı olsun, sağlıkla kavuşalım hepimiz, kanama alanı içinde geçmiş olsun, ben yoğun regl oluyorum diye doktora gittiğimde hamile olduğumu öğrendim, meğer bende de aynı durum varmış ve tam 21.haftaya kadar yoğun kanama oldu, lohusa pedleri kullandım, hastanede kaç kez yattım, tuvalete bile sayılı kalkıyordum, çok şükür bebek büyüdükçe kanama da alanı da geçti, şimdi 32.haftadayım, hasretle kızımı bekliyorum, stres yapma, sadece dinlen, ilaçlarını ihmal etme, benim o kadar yoğundu ki kanama aylarca günde 3 doz iğne ve 2 doz progestan kullandım, doğuma kadar progestana devam ediyorum hatta, Allah korktuğumuza uğratmasın, sabırlı ve güçlü ol arkadaşım, geçecek 🤍