Prenses-annesj Bel ve kaburga ağrım oldu ama sonra geçti ve şuan bebeğimi hissetmiyorum elimle göbeğimi rahatsız ediyorum ama yok…
Mavi34 Prenses-annesj hemem panik.olma öyle sürekli hareket etmiyor minikler yada her dürtmeye tepki vermiyorlar. Tatlı birşey ye soluna yat. Kanamam vs yoksa uyuyordur. Sabah sağlık.ocagina gidip bir kalp atışı dinletir 20 haftaya geldiysen