Kızlar var mı gebelik haberleri ? Başkasının hamilelik haberini alınca bile çok seviniyorum. Rabbim bana da nasip eder inşallah. Yarın adet günüm ama bu ay da olmadı biliyorum çok sivilcem çıktı vel agrım var adet gelicek eminim. 2 seneyi geride bıraktık. Allah büyük diyorum vardır bir bildiği diyorum elimden başka bişey gelmiyor. 😞 Bizim nasibimizde anne baba olmak yok sanırım. Çok yoruldum psikolojim berbat. Adetden sonra bir kaç ay ara verecegim bebek fikrine. Pcoluyum kilo vermem gerekiyor ona odaklanacaagım. Belki o zaman bir umut olur. Rabbim bu yolda kucağımızı boş koymasın