Sola yatmak %100 iyidir, saga yatmak %80.onemli olan sirt ustu yatmamaktir.solun tavsiye edilme sebebi" dolasimda kan sagdan firlayarak gidip soldan donuyor,kanin duzenli rahat akmasi bebek ve anne icin daha stressiz saglaniyor" saga yattiginizda belki minicik bir baski rahatsizlik verebilirsiniz ama yinede kendinizi illaki solda yatcam diye odaklamayin.benim bebegimde hep sagda, ben sola donersem cok hareket ediyor muhtemelen huzursuzlaniyor,sag kasigim geriliyor kendini oraya odakladigi icin, ama saga yatttigimda o da rahat bende,direkt uyuyoruz :) son 10gunum ins🥰