Kızlar iki gündür adet agrısı gibi agrılar hissediyordum bugün sabahtan beri agrı girip çıkıyor belden giriyor kasıklarıma vurup 1 dk durup çıkıyor 33+2 haftalık hamileyim. Kimi diyor ya hani agrım yok ama açılmam olmuş felan diye öyle olabilir mi ? Hiç acile felan gitmedim yalancı sancıdır diye bugünde bebeğim çok fazla hareketli. Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Gece gene girerse gideyim mi yoksa bekleyimmi?