Arkadaşlar 18 haftalık hamileyim. Gebeliğimin 10. Haftasından itibaren yorgunluk ve ağız kuruluğu var. Ev tipi şeker ölçüm cihazlarıyla ölçtüğümde açlık şekeri 117 civarında çıkıyor. Tokluk şekerim 120 civarında. Benim gibi olan arkadaşlarım beslenme ve egzersiz ile şekeriniz ne kadar sürede düzene girdi?