Aslhn12 2 ay önce doğum yaptım. Bebeğim emmesine rağmen aşırı sütüm var. Bugün sağdım buzluğa attım mesela. Sağmazsam ağrıdan duramıyorum. İlk günler sarılık riski vardı anlayamıyordum ne kadar emdiğini, yine sağıp şırınga ile vermiştim görüyordum ne kadar içtiğini. Bence mutlaka gerekli bir ihtiyaç. Mamajo marka tekli elektronik pompa kullanıyorum memnunum. Tek memeden 180 cc sağdım bugün sorunsuz bir şekilde.