Kişiye göre değişiyor sanırım. Aynı anda suni aldığım kadın 1 cm Di açıklığı tüm gün bekledi hiç sancı falan etki etmedi ona. Ama açıklığı 3 cm fln olmuştu yattığı yerde, 😄 sancıları nst de tavan ama kadın da gram belirti yok. Bende de sancı görünmüyor ama ben kıvranıyordm.
Benimde zerre belirttim yoktu 40+3 üstüne bebeğimin suyuda az haraketaz hissediyorum riskli durum. Doktor eve göndermeye niyetlendi ohalde. 3 gün acilde kaldım. Gideceğim gün gece kalktım lavaboya Bi baktım kanlı akıntı nişan dedikleri Bi kere de değil her gittiğimde görüyordum lavaboya. Görünce akıntıyı ben yürümeye başladım herkes yatıyor ben drligibi koridor turluyorum 😂 alttan ufak kramp gibi geldi. Kontrol zamanı geldi doktor dedi riaklisin evet ama eve göndereyim her gün gel buraya kontrole. Evde Bi adım öte değil ki ilk korkuyorum bide. Dedim nişanım geldi Kontrol etti 1 ay boyunca 1 cm Di açıklık hiç ilerlememişti nişan ve okadar yürümeye 3 cm. Açıklık oldu suni teklif etti. En başta uzun Bü süreç kolay da değil yapamam edemem demiceksin dimidedi. Bende ne yürek se sonuna kadar denemek. İstiyorum Dedim hastanede 3 gün yattım ya gelen giden doğurup gidiyor heveslendim Bi güç geldi 😂😂😂 ama dediğim gibi o suni gününe kadar en ufak bir belirtim sancm yoktu. Allah tarafından sabahında geldi belirtisi inşallah sizlere de öyle olur Rabbim kolaylık versin. Tabi ki suni kolay değil sezwryanda zor dur hepsi ayrı etkiler kadınları ama o ağrı sancılar bize mucizeler getiriyor acısını bile O kavuşma anını düşünerek hafifletebikirz 🥰🥰