Papatya17 Herkese iyi akşamlar keseden cinsiyet tahmini yapabilenler bir bakabilir mi acaba 10+3 haftalık ❤️. https://www.hizliresim.com/8c4tq1p
sehrengiz_8 Papatya17 ultrason sonucuna göre 8 haftalık gözüküyor eski bir ultrason mu canım bir de 8 haftalıkta çok bir tahmin olamıyor maalesef
Aley1 yigitegenin_annesi https://resimyukle.io/r/aYzhAUoYVL https://resimyukle.io/r/tqGUMYFSaJ bize de yapar mısınız🥰
Feyzaveannesi yigitegenin_annesi https://resimyukle.io/r/FrOuiCmvly elin değmişken benimkine de bakar mısın , 😊🌸
Aley1 Nurayselvii https://resimyukle.io/r/aYzhAUoYVL https://resimyukle.io/r/tqGUMYFSaJ bize de yapar mısınız🥰
Aley1 sehrengiz_8 https://resimyukle.io/r/aYzhAUoYVL https://resimyukle.io/r/tqGUMYFSaJ benimki belli oluyor gibi
Papatya17 sehrengiz_8 pardon ben karıştırdım evet orda 8 haftalık kusura bakmayın 🙈 8 haftalık olduğunu nereden anladınız acaba
sehrengiz_8 Aley1 ben bu kadar küçükken tahmin yapamıyorum maalesef 12 veya üstü olması gerekiyor cinsiyet organları bile daha yeni gelişmeye başlıyor o tahmin edenler de keseye göre tahmin ediyor bir kesinliği asla yok
Fatma-khrmn38 sehrengiz_8 bize de tahmin de bulunabilir misiniz 🥰 [url=https://www.hizliresim.com/r4fmvr2][img]https://i.hizliresim.com/r4fmvr2.jpeg[/img][/url]
sehrengiz_8 Papatya17 GA yazıyor sağ alt köşede 8w6 yazıyordu yanılmıyorsam 8 hafta 6 günlük iken ki ultrason
yigitegenin_annesi Mercimeginannesi1_ keseye bakıyroum tam yuvarlaksa kız eğri fasulye şeklindeyse erk benım ki fasulye şeklindeydi oğlum olacak inşlah🥰