se26es Gamzemert1 kessinlikle anne yani yan tarafi acilir besiklerden alin bin pismanim 😂 bebisi gormek icin kafami kaldirmaktan artik boynum agriyor bakmasa da insanin ici rahat etmiyor 🤦🏻♀️
Kubra1090 Gamzemert1 merhaba ben odası için ikea sundvik tercih ettim. Birde portre besik yatak odasina ve salona tasiyabilmek icin anne yani tercih etmedim daha pratik gekdi :)
Esranrkzlkya Gamzemert1 5 çekmeceli sonradan büyüyüp yatak olabilen ahşap besiklerden tercih ettim inşallah memnun kalırız 😌