Selisiiim doğum yaptım ama sezeryanla canım :/ normal doğum olmadı suni sancı etki etmedi vücuduma 3ncü gün sonunda hala 3 cm açıklığım vardı 30 saat suni sancı aldım bunların 4 5 saati şiddetli sancılardı hissettim ama olmadı ve sezeryan kararı verildi şimdi içimde uyuyan kızım yanımda uyuyor elhamdülillah ♡