Gonul_enes seymacoskun bennnn🤭 27+4 32+4 bio oldum iyikide oldumzkol acimasi disinda bi sikintim olmadi, suan 37+3 cumaya dogumum var nasipse
Alone seymacoskun doktorumun önerisi üzerine biontech oldum 28. Haftamda. İkinci dozumu henüz olmadım ama ilk dozda hiç bir sıkıntı yaşamadım
MinikMucizeninAnnesi Bir kaç gün önce doktorumun önerisi ve yönlendirmesi ile biontech oldum. 21 haftalık gebeyim ☺️